Nachttoernooi 20 juni
Hi allemaal!
Geïnspireerd door het legendarische nachttoernooi dat jarenlang werd georganiseerd bij onze thuisvereniging, leek het ons geweldig om dit seizoen af te sluiten met een eigen spectaculair nachttoernooi! En omdat deze zomer natuurlijk helemaal in het teken staat van het WK voetbal, combineren we die twee gezelligheden in één fantastische avond.
Op 20 juni trappen we de avond af met het kijken van het Nederlands elftal om 19.00 uur op de club! Neem gezellig je eigen eten mee om tijdens de wedstrijd van te genieten — voor de drankjes zorgt de kantine natuurlijk.
Na de wedstrijd is er genoeg tijd om je om te kleden, je teamgenoten op te peppen en je klaar te maken voor het echte werk…
Rond 21:30 start het nachttoernooi!
We spelen spannende 4-tegen-4 wedstrijden op één paal, dus zorg dat je team uit minimaal 4 spelers bestaat. Trommel je vrienden, teamgenoten of familieleden op en stel het sterkste (of gezelligste ) team samen!
Het toernooi duurt tot uiterlijk 01:00 uur, maar daarna is de avond natuurlijk nog niet voorbij… Tijd voor een drankje, een dansje en een gezellige afsluiting van het seizoen!
Wij hebben er ontzettend veel zin in en hopen jullie allemaal te zien op deze mooie zomeravond! Geef je dus snel op via het contactformulier





Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!