de J7 in Haarlem tegen Aurora/DKV
Zaterdag moest de J7 in Haarlem spelen tegen de combi van Aurora en DKV.
Thuis was er al ruim gewonnen. Hoe zou het in Haarlem zijn gegaan?
De J7 begon met aanvoerder Evie, Davyd, Claire en Alvise. Reserve was Maxim.
De eerste 10 minuten waren spannend. Aurora/ DKV kwam op 1-0 en Evie wist de 1-1 te scoren. Beide teams kregen kansen en Aurora/DKV kwam zelfs op 2-1. Maar via Davyd kwamen we weer gelijk. Er was toen nog sprake van een wedstrijd.
Na 10 minuten mocht Maxim erin voor Davyd. Alvise wist de J7 op voorsprong te schieten. De J7 kreeg nu wel heel veel kansen en toen kwamen er ook doelpunten. Evie met de 2-4, Maxim met 2-5,2-6 en 2-7.Alvise weer 2-8 en Maxim met de 2-9 en 2-10. Dat was de stand na 20 minuten.
In het derde kwart was het de beurt aan Alvise om even naar de kant te gaan. Davyd wist 2-11 te scoren. Evie de 2-12 en 2-13. Maxim 2-14. Evie weer met de 2-15. Aurora wist nu ook te scoren: 3-15. Evie weer de 3-16. Maxim 3-17 en Evie wist het laatste punt in het derde kwart te scoren. Nu mocht Claire naar de kant.
In het vierde kwart wist Maxim de 3-19 te scoren. Evie de 3-20. Maxim de 3-21 en 3-22. Alvise de 3-23. Maxim de 3-24. Aurora/DKV weer met de 4-24. Evie de 4-25. Maxim de 4-26 en Evie weer 4-27. Aurora/DKV met de 5-27. Evie met de 5-28. Aurora/DKV met de 6-28 en het laatste punt was de 6-29 van Maxim. Bijna 30 doelpunten dus en een record voor de J7. Denk wel dat ze zo terecht kampioen zijn geworden.
De laatste wedstrijd is 6 juni thuis tegen WWSV. Zouden ze de 100 doelpunten halen in deze competitie?




















Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!