De J5 in Huizen tegen Huizen

Zaterdag moest de J5 in Huizen spelen tegen Huizen.

De J5 was met 4 spelers: Yara en Pip waren er niet.

Zou dat goed zijn gegaan?

We begonnen dus met aanvoerder Jannekien, Lena, Vosse en Max.

De J5 kreeg de nodige kansen en er werd goed verdedigd, zodat we ook veel konden aanvallen.

Helaas maar 1 doelpunt: Lena met de 0-1.

Daarna kreeg ook Huizen wat kansen, maar de meeste waren toch voor de J5. Tot de 2-1 viel.

Dat werd een keerpunt. Huizen kreeg ook meer kansen. Ook de J5 kreeg er nog genoeg.

Maar Huizen kwam op 3-1 en toen was de wedstrijd wel een beetje voorbij.

In het 2e kwart liep Huizen uit naar 9-3. De J5 kreeg ook nog wel kansen en Jannekien (3-2) en Max wisten nog te scoren.

Huizen wist echter heel makkelijk te scoren. Rust was nog 9-3.

Na de rust liepen ze via 14-3 uit naar een 22-4 overwinning. Vosse wist in het laatste kwart onze 4e punt te scoren: 16-4.

Hoewel we ook wel kansen hadden, zeker in het 1e kwart toch een ruime nederlaag. Huizen wist in de 2e helft wel erg goed te mikken en liep uit naar 22 doelpunten.

Dinsdag 19 mei is de return en hopelijk zijn we dan compleet en krijgen we onze revanche.

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie